Top whatsapp satues in Hindi 2021

Urdu shayari two lines
Urdu shayari 


जरा सा हट के चलता हूँ ज़माने की रिवायत से,

कि जिन पे बोझ डाला हो, वो कंधे याद रखता हूँ।

ذرا سا ہٹ کے چلتا ہوں زمانے کی روایت سے

کہ جن پہ بوجھ ڈالا ہو وہ کندھے یاد رکھتا ہوں




फर्क बहुत है तुम्हारी और हमारी तालीम में,

तुमने उस्तादों से सीखा है और हमने हालातों से।

فرق بہت ہے تمہاری اور ہماری تعلیم میں

تم نے اُستادوں سے سیکھا ہے اور ہم نے حالاتوں سے





तुझे मनाऊँ कि अपनी अदा की बात सुनूँ

उलझ रहा है मिरे फ़ैसलों का रेशम फिर

تجھے مناؤں کہ اپنی انا کی بات سنوں

الجھ رہا ہے مرے فیصلوں کا ریشم پھر



Facebook attitude status in Urdu 


Bast Urdu shayari 



हराकर कोई जान भी ले ले तो मंज़ूर है मुझको,

धोखा देने वालों को मैं फिर मौका नहीं देता।

ہارا کر کوئی جان بھی لے لے تو منظور ہے مجھکو

دھوکا دینے والوں کو میں پھر موقع نہیں دیتا





हमें शायर समझ के यूँ नजर अंदाज मत करिये,

नजर हम फेर ले तो हुस्न का बाजार गिर जायेगा।

ہمیں شاعر سمجھ کے یوں نظر انداز مت کرییے

نظر ہم پھیر لیں توحُسن کا بازار گِر جایئگا





मैं लोगों से मुलाकातों के लम्हें याद रखता हूँ,

बातें भूल भी जाऊं पर लहजे याद रखता हूँ।

میں لوگوں سے مُلاقاتوں کے لمحے یاد رکھتا ہوں

باتیں بُھول بھی جاؤں پر لحہجے یاد رکھتا ہوں



  href="https://whatsappsatuesinhindi.blogspot.com/2020/07/what-is-love.html">Top (50) Sad shayari in instagram


ज़मीं पर आओ फिर देखो हमारी अहमियत क्या है,

बुलंदी से कभी ज़र्रों का अंदाज़ा नहीं होता।

زمین پر آؤ پھر دیکھو ہماری اہمیت کیا ہے

بُلندی سے کبھی ذروں کا اندازہ نہیں ہوتا






क़ाफ़िले में पीछे हूँ कुछ बात है वरना,

मेरी ख़ाक भी ना पाते मेरे साथ चलने वाले।

قافلے میں پیچھے ہوں کچھ بات ہے ورنہ

میری خاک بھی نہ پاتے میرے ساتھ چلنے والے



Facebook shayari 



सही वक्त पर करवा देंगे हदों का एहसास,

कुछ तालाब खुद को समंदर समझ बैठे हैं।

سہی وقت پر کروا دینگے حدوں کا احساس

کچھ تلاب خود کو سُمندر سمجھ بیٹھے ہیں






एहसान ये रहा तोहमत लगाने वालों का मुझ पर,

उठती उँगलियों ने मुझे मशहूर कर दिया।

احسان یہ رہا تہمت لگانے والوں کا مجھ پر

اُٹھتی اُنگلیوں نے مجھے مشہور کردیا


Top (20) two lines shayari in Hindi 2021


 

Bast Facebook shayari 


Top sad shayari 2021


Urdu shayari 


Romantic 



Top whatsapp satues in Hindi 2021